Yang Sayang Aku

Wednesday, April 6, 2011

ABP 2010 - Best.

sebenarnya, kehadiran aku di Anugerah Bintang Popular 2010
bukan dalam perancangan sangat.
memang teman-teman lama ajak tapi aku lupa.
bila tengok rancangan Melodi,
aku pelik kenapa Zizan Raja Lawak dan Dira
buat Live di Genting Highlands.
lepas tu, dia ada mention tentang ABP.
terus teringat!
call teman aku, Kak Ina dan Kak Omel.
mereka baru sampai di Hotel First World.
terus packing baju.

pukul 2 petang aku keluar rumah.
naik bas sampai Pasar Seni.
naik LRT sampai Terminal Putra.
pukul 4 petang, bas bertolak ke Genting Highlands.
tapi bas tu berhenti sampai tempat kereta kabel.
terpaksalah beli tiket dan naik kereta kabel tu seorang diri.
sampai sana dalam pukul 5 petang.
kena cari Hotel First World pula.
jumpa mereka di hotel dan terus siap-siap ke Arena Of Stars.
  


Bintang Paling Popular 2010, Shaheizy Sam!

Anuar Zain.
satu-satunya artis yang aku nak sangat bersalaman.
lembut sangat tangan dia.
nanti nak tanya dia, pakai losyen apa.

best bila Yuna sudi pandang kamera aku.
comel sangat Yuna.

untuk lebih gambar, sila ke Facebook aku.

ni bukan artis.
ni Kak Ina dan Kak Omel.

sebelum balik, kami sempat beli cenderahati.
aku tak banyak sangat beli.

Dorayaki.
first time aku makan.
sedap dan lembut!


Sukakan entri ini? Apalagi, jangan malu-malu tekan butang Like.

2 comments:

Nazifa M.Zali said...

lorh p ABP ke yunk.duk call i tye cmne nk g genting?huhu

Cik Bayu said...

hahaha..tu la..mmber ajak. on da spot packing gerak gi genting.
thanx for the help.