Yang Sayang Aku

Friday, April 8, 2011

Contest Antara Adik-Adik Aku.

bila adik-adik aku tahu aku dah jadi penganggur terhormat,
sibuklah mereka suruh aku balik kampung.
aku bukan tak nak balik.
kalau boleh, nak cari kerja dulu.
tak suka nak pegang status 'penganggur' ni lama-lama.

tapi disebabkan mereka selalu update kat wall Facebook aku
dan selalu chat kat IM Facebook,
datanglah idea gila-gila aku.
sejak adik-adik aku ada blog sendiri,
aku rasa aku nak buat contest antara mereka.

aku minta mereka buat entri,
berikan sebab kenapa aku harus balik kampung.
kalau letak gambar aku, ada markah bonus.
pemenang akan dapat hadiah misteri.
bersungguh-sungguhlah mereka membuat entri.


klik sini untuk baca entri blog Nisa.


klik sini untuk baca entri blog Mardiyyah.


klik sini untuk baca entri blog Safiirah.



nak tahu siapa pemenangnya?
































semua PEMENANG , tiada pengalah!
bak kata Vince AF1.



terharu sebenarnya baca entri mereka ni.
bukan aku tak rindu kalian.
rindu sangat.
cuma masanya belum tiba untuk aku pulang ke kampung.
doa-doakanlah aku baik-baik saja di sini.











Sukakan entri ini? Apalagi, jangan malu-malu tekan butang Like.

No comments: