Yang Sayang Aku

Monday, April 11, 2011

Layan Chat IM Sampai Ke Pagi.

seperti kebiasaan,
penganggur terhormat macam aku ni mana reti tidur awal sekarang ni.
kalau tak tidur,
layan Youtube. takpun edit gambar-gambar.

tapi start tengah malam sampai la pukul 5 pagi ni,
aku asyik chat IM saja di Facebook.
sampai tergendala kerja mengedit gambar.
 ramai pula orang nak chat dengan aku.
yang tak pernah tegur pun dah macam-macam cerita dah aku tahu tadi.
dah la semuanya lelaki pula tu!
*ups, tapi takde yang cakap kotor-kotor pun!*


 tapi aku paling excited bila borak dengan teman lama aku ni.
dia cerita tentang dilema dia
dengan 2 orang perempuan dalam hidup dia sekarang.
jarang orang lelaki nak cerita tentang kisah hidup mereka pada aku.
apatah lagi, aku ni perempuan.

 bila dengar kisah mereka,
sekurang-kurangnya aku boleh belajar memahami
serba sedikit perangai kaum Adam ni.







aku minta izin dia nak jadikan IM ni bahan untuk update blog.
aku ingat dia nak marah atau tak bagi aku publishkan.
rupanya dia lagi suka!
tak sangka pula dia ni gila glamour.


tengok.
siap nak buat peraduan lagi.
parah! parah!!










Sukakan entri ini? Apalagi, jangan malu-malu tekan butang Like.

2 comments:

MOMMY CGG said...

yang..

bila free?

Cik Bayu said...

anytime sis.tp this week je la.
mggu depan nak balik kampung.