Yang Sayang Aku

Tuesday, August 31, 2010

Pelan-Pelan La Lili. Kesian Lulu...

dari pagi tadi lagi,
aku dengar bunyi "creeettt...creeettt...creetttt...".

ni mesti Lulu dan Lili bergaduh lagi.

hari tu,
aku ingatkan bunyi 'creettt' tu bunyi mereka mengawan.
gembira hati aku.
dah terbayangkan betapa bahagianya hidup mereka
ditambah dengan anak-anak mereka yang comel.

rupa-rupanya,

mereka bergaduh sampai berdarah si Lulu.
sampai berkudis badan Lulu dibuatnya.


hari ni,
aku terpaksa berkejar-kejar dari ruang tamu ke bilik
sebab dengar bunyi bising mereka.

alangkah terkejut aku tengok belakang Lulu berdarah.
nak menangis aku!

terus cuci dengan air Bio Aura.
letak minyak gamat.

inilah rupanya belakang Lulu lepas disapu minyak gamat.

kesian Lulu.
diam saja dia lepas disapu ubat.
sayu hati aku tengok mata dia.

kamu lihatlah sendiri tempat-tempat kejadian
di mana kejadian ini berlaku.

#Lokasi Pertama.

#Lokasi Kedua.

#Lokasi Ketiga.

inilah si nakal yang 'merosakkan' badan Lulu.
janganlah ganas sangat Lili.
pelan-pelan saja.
barulah syok main.

tu pun nak kena ajar ke sayang...


Sukakan entri ini? Apalagi, jangan malu-malu tekan butang Like.

8 comments:

in+an Jun$u said...

wat la repot polis,biar lili masuk jail.haha!

lili tu jantan ke betina?

enuLwanie said...

intan : nama pun lili cyg uiii..mst la betina.
lulu tu jantan.

Liysa Azizan said...

bkpo gnaz sgt lili ni..
xpade nga tino...
apo nih.. :)

enuLwanie said...

nisa : tu la..ingatkan boleh mengawan ke gapo ke..
last2 tgk kt punggung lulu darah. byk plak tu!

kata kila said...

kesian lulu:( luka luka

enuLwanie said...

kila : tu la..kesian lulu..huhuhu

ASaDa RyutaRo said...

kesian lak nengok.. entah apa la yg d gaduhkan tu..

enuLwanie said...

asada : xserasi kot.tp sblm ni ok je...