Yang Sayang Aku

Sunday, August 22, 2010

Makanan Favourite Aku Masa Bulan Puasa.


ni la makanan favourite aku masa bulan puasa.
dari kecil, ni la makanan wajib ada atas meja.

tapi sejak seminggu puasa ni,
baru sekali saja aku sempat makan.
tu pun tak berapa sedap sebab dia letak banyak bawang.
patutla kedai dia tak ramai orang.


biasanya, nak beli murtabak macam nak beli tiket balik kampung.
kena beratur.
dan aku bukan seorang yang betul-betul penyabar untuk menunggu.

selain murtabak,
ni la makanan favourite aku.

kepak ayam madu.

gerai abang ni kat bazar Ramadhan di depan Lot 10.
sedap dan lazat!
3 ketul RM5.00.

selain kepak ayam,
tongkeng (bontot) ayam dan pedal ayam pun ada!
memang cepat habis!

Sukakan entri ini? Apalagi, jangan malu-malu tekan butang Like.

2 comments:

in+an Jun$u said...

oh..tergugat iman tengok gamba ni.hehe

enuLwanie said...

tu la..tgh tggu wktu berbuka..