Yang Sayang Aku

Wednesday, August 11, 2010

Blues Berbuka Puasa.

inilah juadah berbuka puasa aku tadi.
kuew tiaw goreng basah dan milo ais.

hanya ditemani Lili dan Lulu.

rindukan saat-saat ke bazar Ramadhan
di sekitar Downtown dan Stadium Bola Sepak Cheras
dengan adik aku, Nisa.
hanya dia yang selalu menemani aku
dan melayani karenah aku.
walaupun aku kakak,
aku yang lebih bermanja dengan dia.

Sa, aku rindu nak berbuka puasa dengan kamu.
jangan tanya bila aku nak balik.
itu makin buat aku sedih!

sekarang,
aku tak tahu nak berbuka puasa dengan siapa.
mungkin aku akan terus berbuka puasa sendirian
tanpa ada orang yang sudi menemani aku.






dan mungkin lepas ni,
aku dah tak boleh merasa nasi lemak ayam goreng kat bawah ofis.


Sukakan entri ini? Apalagi, jangan malu-malu tekan butang Like.

4 comments:

Lelaki Ini said...

alalal!
x mo sedeyh2!

shazruls said...

mak aiiii..terliur dh ni,lagi berapa jam nk berbuka arrr

Kaunter Streamyx Acol said...

selamat menyambut bulan ramadhan.
pendaftaran streamyx percuma di blog saya streamyxacol.blogspot.com

enuLwanie said...

lelaki ini : mesti la sedih awk...rindu adik sy..

abg shazruls : tu la..tgk gmbr je pun tp perut dh berkeroncong!

kaunter streamyx acol : mekaseh sudi dtg sini.