Yang Sayang Aku

Monday, August 2, 2010

Aku Juga Mahu Bercinta, Tapi...

setiap manusia dilahirkan berpasangan.

tapi kadang-kadang,
tertanya-tanya juga siapalah pasangan aku.

baikkah dia?
berimankan dia?
sesuaikah dengan aku?

bila dengar cerita dari teman-teman
dan pengalaman aku sendiri,
aku takut untuk bercinta.

apakah dia benar-benar menyayangi aku?
apakah dia benar-benar tulus setia terhadap aku?

sakit rasanya untuk menerima kenyataan
sekiranya pasangan kita tu
curang ataupun
memiliki orang lain dalam hidupnya.

apakah kasih sayang kita selama ni tak pernah cukup?
apakah kasih sayang kita ni selama ni dihargai?

manis mulut menyatakan cinta dan sayang.
sehidup dan semati.
tapi jauh di sudut hati,
"aku masih ada yang lain jika kita berpisah."

aku sudah lama tidak merasa cinta
hadir dalam hidupku.
bukanlah terdesak!

tapi bila melihat kebahagiaan orang lain,
apakah aku tidak ditakdirkan untuk turut sama-sama bahagia?



bila aku letak status di Facebook
"aku sayang Nor Faezah sangat-sangat",
semua ingat aku dengan Fizah bercinta.

ya, kami memang bercinta.
cinta kami memang tulus.
cinta kami atas dasar persahabatan!



Sukakan entri ini? Apalagi, jangan malu-malu tekan butang Like.

5 comments:

MOFASAD said...

lesbo
hehehehe

et said...

kannn.huhu.faham rse tu.

i'msosupernotcool said...

intro her to me then..
can u? haha

AkuBukanLelaki said...

touching....

Cik Bayu said...

farid : ok la tu..ko pun gay kan? hahahahaha.....

et : mekaseh sbb memahami..huhuhu ;)

u'resosupercool : forgot to mention. dia sudah ada pasangan.hehehe.. ;)

mentadak : ala, tacing jap je ni.
hikhikhik