Yang Sayang Aku

Tuesday, August 17, 2010

Jalan-jalan Dan Makan-Makan Di Kampung Baru.

seronok dapat ke bazar Ramadhan di Kampung Baru.

seronok melihat kemeriahan peniaga mempromosi jualan mereka.
seronok melihat kuih-muih dan lauk-pauk yang menusuk di lubang hidung ini.
seronok melihat ke'kelam-kabut'an pengunjung membeli di minit-minit terakhir.

sudah tentu aku bersama peneman setia.
Mr BFF.





kebetulan,
teman-teman Mr BFF ajak kami berbuka puasa bersama
di HR Steak House.
Yat dan Fina.
Fina senior aku di kolej.



menunggu azan Maghrib dari Masjid Jamek.

kurma sebagai pembuka selera.
sunat makan kurma dulu ketika berbuka.


inilah juadah berbuka puasa aku.
Cowboy Chicken Chop.
tapi aku hanya makan separuh.
separuh lagi Mr BFF makan.
nafsu makan dia kali ni cukup besar.
lebih dari aku.
selama ni aku lagi kuat makan dari dia.

seronok dapat luang masa dengan DSLR kesayangan.


sebenarnya aku ke Kampung Baru untuk
berkunjung ke gerai senior aku di kolej.
dia jual air float berbikarbonat dalam pelbagai perisa.
hanya RM1.50!

gerai dia betul-betul di depan Kedai Nasi Lemak Antarabangsa.
cubalah!!!



Sukakan entri ini? Apalagi, jangan malu-malu tekan butang Like.

8 comments:

fiQ Froz said...

sedap gila makannan dpt g bazar!!

killa said...

sedapnya brbuka...bnyk mkanan...

enuLwanie said...

fiq : tu la..rambang mata nak pilih makanan.. ;)

killa : ni rezeki dari Allah..;)

Wanie-san said...

bestnye die menu berbuka dia...
bile nak ambik gambar kite lak wanie??dah siap posing mcm model ni...keh keh keh

enuLwanie said...

wanie-san : boleh je..kita dating same2...

Anonymous said...

hurm..kila pun tanye..huhu..?
no wonder la siap tanye personally..

anyway, sy xkuat mkn ek..
hurm...T_T..

skang dlm revolusi nk jd besar je..haha

Sesape nk couple bole la contact wani utk isi form ye..sy masih single lg..hahhahahaaaa..

MR BFF..

maira said...

wani klau pegi masjid jamek ckpla..

bole buka sama, ai keje area ctu...=)

enuLwanie said...

mr bff : aiii, dh bukak form dh?kate nk kekalkan status 'gay'! hahahaha..
(saja bagi saham jatuh.)

maira : masjid jamek kat pudu ke kat kampung baru?
klu dkt pudu, boleh la dtg ke low yat.
ari2 buka posa kat ctu.