Yang Sayang Aku

Friday, September 4, 2009

yahoo!!!!!!

Perjalanan jauh tak ku rasa...
Kerna hati ku melonjak sama...
Ingin berjumpa sanak saudara...
Yang selalu bermain di mata...

Nun menghijau gunung ladang dan rimba...
Langit nan tinggi bertambah birunya...
Deru angin turut sama berlagu...
Semuanya bagaikan turut gembira...

Balik kampung oh oh...
Hati girang...
Ho ho... Balik kampung...
Hati girang...


Terbayang wajah-wajah yang ku sayang...
Satu-satu tersemat di kalbu...
Pasti terubat rindu di hati...
Menyambut kepulangan ku nanti...
Perjalanan jauh tak ku rasa...
Kerna hati ku melonjak sama...
Ingin berjumpa sanak saudara...
Yang selalu bermain di mata...

Nun menghijau gunung ladang dan rimba...
Langit nan tinggi bertambah birunya...
Deru angin turut sama berlagu...
Semuanya bagaikan turut gembira...

Balik kampung oh oh...
Hati girang...
Ho ho... Balik kampung...
Hati girang...

Terbayang wajah-wajah yang ku sayang...
Satu-satu tersemat di kalbu...
Pasti terubat rindu di hati...
Menyambut kepulangan ku nanti...

~allahyarham sudirman~

akhirnya aku tak perlu bimbang lagi tentang tiket
balik ke kampung halamanku yang terlalu sangat ku rindui, KOTA BHARU!
sabtu lalu, aku dan nisa ke KL Sentral untuk mengambil tiket keretapi
yang kami telah booking beberapa hari sebelum tu.
ni first time aku balik keretapi sebab tiket bas dah sold out!
abangyo dan kak fifie tak dapat balik beraya.
raya ni, kena kerja....

tak sabar nak balik!
tak sabar lagi nak jumpa dan peluk-peluk adik-adik aku!!
tambah-tambah bila acik banyak kali send MMS, katanya rindu sangat kat aku.
dah la nak exam UPSR..dia nak semangat aku bersama dia! *how sweetttt*

aku tak risau pun dia nak exam.
sebab aku tahu acik memang budak pintar!
dia ni jenis gigih dan suka berusaha.
bila dia tak dapat buat kerja sekolah, dia akan stay up sampai dia siap!
kalau dia tidur awal pun, dia akan bangun awal dan siapkan kerja sekolahnya.
percubaan baru-baru ni pun dia dapat 5A's!
dia akan menurut jejak langkah aku.
make our parents proud!!!

p/s : sabar ye comel-comel kakni..kakni akan balik minggu ni..
tak sabar nak berbuka puasa bersama dan rindu nak makan bubur lambuk umi!!
terbaikkkkk!!!!!!


~yeah yeah!!!~

~semoga selamat perjalanan kami ke Wakaf Bharu~

~haha...bertopeng untuk ke KL Sentral..cegah H1N1~

~nisa juga bertopeng~

Sukakan entri ini? Apalagi, jangan malu-malu tekan butang Like.

No comments: