Yang Sayang Aku

Monday, September 7, 2009

pasrah pada ketentuan





Tak semudah kau sangka...
Melepaskan kau pergi...
Hati yang meronta, hampa kecewa...
Ku tekad sembunyikannya dari pandanganmu...

Aku rela begini...
Berakhirnya di sini...
Dari bersamamu terus berpura...
Setelah cinta tiada lagi di hatimu...

Ku hapuskan airmata...
Dari mengiringi...
Kesengsaraan mengharung perpisahan ini...
Ku pujuk jiwa nestapa...
Pendamkanlah duka...
Pasrah pada lara ketentuan ini...

Tak semudah kau rasa...
Melepaskan kau pergi...
Hati yang terluka dikunjung jua...
Kerinduan yang tidak tertanggung...
Terhadapmu...

Sesungguhnya...
Ku tahu betapa sukar untukku...
Menempuh hidup...
Walau sehari tanpamu...
Ku tersiksa...

~ramlah ram~

p/s : aku sudah lama redha dengan perpisahan ini.
aku terpaksa redha menerima perpisahan ini sekali lagi.
sakit tapi aku terpaksa!



Sukakan entri ini? Apalagi, jangan malu-malu tekan butang Like.

No comments: