Yang Sayang Aku

Friday, September 11, 2009

entri aku sudah kali ke-100.suka tak baca blog aku?

yes, entri ku ini sudah kali ke-100!
apa yang aku dapat bila boleh dikatakan setiap hari update blog?
sebenarnya,
aku ni suka meluahkan perasaan.
dulu aku ada diari tapi kejap je.
aku nak sesuatu yang macam diari tapi orang boleh baca.
tak perlu cerita pada seorang demi seorang.

dari blog ni, aku tahu macam-macam ragam bloggers.
ada yang jenis suka cakap pasal happy things.
ada yang suka cakap pasal yang bukan sama jantinanya.
ada yang berbentuk ilmiah dan islamic.

sempena entri aku yang ke-100
aku harap sesiapa yang suka baca blog aku
teruskan menatap blog kesukaan anda ini. *suka ke..?*
jangan lupa follow aku.
sesiapa yang rimas nak baca blog ni
janganlah di'flag'kan blog ni.
aku hanya meluahkan apa yang terbuku di dalam hati.

ramai-ramai tepuk tangan pada
kerana beliau,
saya sudah tahu update blog.
saya sudah pandai meluah.

Sukakan entri ini? Apalagi, jangan malu-malu tekan butang Like.