Yang Sayang Aku

Tuesday, September 22, 2009

raya kami tahun ni. sedih tanpa along dan abngyo!


SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI, bloggers!!!
kali ni banyak foto yang akan diupload untuk tatapan anda.
yang bestnya, adik-adik aku pun sporting yang amat untuk posing maut di pagi raya.
aku lagi la semangat nak posing kalau ada orang yang terlebih sudah*bak kata stacy*!

tapi yang sedihnya,
tahun ni first time raya tanpa along dan abang yo.
masing-masing sudah punya keluarga sendiri.
along beraya di kampung suaminya di Kuantan.
abang yo tak dapat cuti raya banyak hari.
so, dia beraya di kampung isterinya di Tanjung Karang.
tapi dia sempat hantar MMS raya dia bersama isteri tercinta.
tinggallah kami adik beradik berenam je...

abang yo dan kak fifie.

gambar raya family untuk tahun ni.

kami berenam saje.

posing dengan abah dan umi.

sayangggggg umi.

si gemuk salam dengan aku. *padahal nak duit raya.tahun depan la ye..*


POSING TIME!!!
*masa ni umi dan abah tengah syok menikmati hidangan di dapur*


anak-anak dara encik Azizan.

siapa yang berkenan kat adik-adik aku?
maaf ye?...
dua-dua sudah ada pakwe.

tengok, siapa lebih rendah??


aku dengan khatamee, si gemuk.

aku dengan mardiyyah. even aku ni kakak, tapi aku lebih rendah dari dia.
rahsianya, makan kubis!!!
*selalu curi kubis dalam peti ais*

aku dengan safiirah, si sensitif!


pandai pulak diorang ni posing.
persis model!!!

p/s : raya kali ni aku hanya duduk di rumah.
terima tetamu.
aku tiada ramai teman di Kota Bharu.
mungkin esok ke rumah bff aku, yatt.
dia buat open house.
rasa macam malu nak pergi sebab teman-teman lain lebih tinggi education dari aku.
ada yang lepasan universiti di oversea.
atau sekurangnya dah sambung degree.
or,
mungkin aku ikut abah dan umi pergi rombongan ke majlis sambut menantu
adik abah *ayah sama mak lain* di Kulim, Kedah.

Sukakan entri ini? Apalagi, jangan malu-malu tekan butang Like.

1 comment:

Khairin Azhan said...

salam...
sowi xley nok g dumoh...
maklum la jadual pnohngan xtvt..ngeh3...
papepon... slamat hari rayo!!