Yang Sayang Aku

Tuesday, September 8, 2009

hanya pada-Mu aku mengemis kasih


Tuhan Dulu Pernah Aku Menagih Simpati...
Kepada Manusia Yang Alpa Jua Buta...
Lalu Terheretlah Aku Dilorong Gelisah...
Luka Hati Yang Berdarah Kini Jadi Parah...

Semalam Sudah Sampai Kepenghujungnya...
Kisah Seribu Duka Ku Harap Sudah Berlalu...
Tak Ingin Lagi Kuulangi Kembali...
Gerak Dosa Yang Menhiris Hati...

Tuhan Dosa Itu Menggunung...
Tapi Rahmat-Mu Melangit Luas...
Harga Selautan Syukurku...
Hanyalah Setitis Nikmat-Mu Di Bumi...

Tuhan Walau Taubat Sering Kumungkir...
Namun Pengampunan-Mu Tak Pernah Bertepi...
Bila Selangkah Kurapat Pada-Mu...
Seribu Langkah Kau Rapat Padaku...

~raihan~

selepas ini, tiada lagi kata cintaku pada Izuddin.
aku seharusnya melupakan terus dia dari hidupku
dan tidak bermain dengan perasaanku.

p/s : moga Allah memberkati hidupku yang kian jauh dari-Nya.

Sukakan entri ini? Apalagi, jangan malu-malu tekan butang Like.

No comments: