Yang Sayang Aku

Saturday, September 5, 2009

egokah aku ni?

Ku… tak pernah merasa..
Gundah di hatiku, Ketika denganmu...
Saat kau, Kau belai rambutku..
Kau temani aku, Kau basuh lukaku..

Kini semua berlalu...
Karena engkau tak memilihku...

Salahkah aku mencintaimu...
Walau kutahu kutak dihatimu...
Egokah aku memilikimu...
Walau kutahu kau tak memilihku...

Kuharap tuhan cabut nyawamu...
Agar tak ada yang milikimu...

Sadarkah kini ku tak rela...
Iman ku telah sirna...
Mimpiku tak nyata...

Kini semua berlalu...
Karena engkau tak memilihku...

Salahkah aku mencintaimu...
Walau kutahu kutak dihatimu...
Egokah aku memilikimu...
Walau kutahu kau tak memilihku...

Kuharap tuhan cabut nyawamu...
Agar tak ada yang milikimu...
Kuharap tuhan cabut nyawamu...
Agar tak ada yang milikimu...

~wali band~

teruk sangat ke ayat ni...?
bila seseorang sudah benar-benar mencintai dan
takut kehilangan cinta sejatinya,
mungkin dia tidak mahu ada orang lain yang memiliki pasangannya
seandainya dia sudah tidak bisa memilikinya...

aku tak berharap Tuhan cabut nyawa Izuddin
seandainya aku tak bisa memiliki dirinya.
kerana dia berhak mendapat kebahagiaannya sendiri.
dia sudah bahagia punya seorang wanita yang tulus mencintainya.
tidak seperti waktu aku bersamanya dulu!

memang aku tak dapat menafikan,
aku terlalu sayangkan dia!
dia pun masih punya perasaan itu terhadapku
tapi semuanya hanya tinggal kenangan!

aku pernah bertanyakan padanya
mengapa dia tidak menghubungiku dulu sedangkan dia punya nombor telefonku.
katanya, keliru dengan diri sendiri.
entah lah...

apa yang aku doakan,
seandainya dia jodohku
aku menerimanya dengan rela...
seandainya dia bukan jodohku
aku menerimanya dengan redha...

p/s : awak, biarlah cinta kita tersemadi di hati awak!
sayang saya pada awak takkan pudar...
awak cinta sejati saya!

Sukakan entri ini? Apalagi, jangan malu-malu tekan butang Like.

No comments: