Yang Sayang Aku

Thursday, July 22, 2010

Award Terbaru Yang Diterima.Macam Menang Anugerah Bintang Popular Pula!

dah lama sangat tak dapat award mahupun tag.
maklumla,
makin jarang update blog.

ni award dari Kechixx.

Award Pertama.


::anda harus memuji pemberi award::

kechixx - aku kenal dia since form 3. aku panggil dia, Mal.
seorang yang funny.
hari-hari asyik gelak je kalau duduk dengan dia.
ingat lagi,
kami ada group nama 'Kongsi Gelax'.
(kechixx ingat tak lagi..?)


::sila bagi award ni kepada 10 blogger lain::

Miss Gula-Gula a.k.a Kak Hanem Cayang (rindu...)
Abang Shazruls (rindu nak makan char kuew tiaw Sungai Dua!)
Si Tedi (penyayang terhadap kucing)
cikgadis konfiuss(suka baca blog kamu!)
Anisa Hang Tuah (dah lama tak jenguk kamu..)
Wong Ah Ian (at least aku tau, ko sudi gak jenguk blog aku)
Tqa Chantek (moga bahagia ko di MMU..)
Ieda Al-Habsyi (blog kamu memang best!)
Syuhada Zulkifli (good luck kerja di TM)
Yobsumo (rindu main-main di Gath Genting)


(akhirnya cukup 10 juga...)


::anda mesti beritahu kepada 10 blogger tadi::

sayang kamu. =)

::bagaimana anda boleh digelar sebagai blog yang best,great?::

siapa cakap blog aku best?
aku sendiri bosan dengan blog aku.
rasa macam syok sendiri!
=)

Award Kedua.





apa nama blog dan kenapa letak nama itu?

Ceritera Hidup Seorang Aku.
sebab memang 99% cerita tentang perjalanan hidup aku.
1% lagi fakta atau auta dari sumber yang agak boleh dipercayai.

apa nama URL dan dari mana datangnya idea itu?

http://enulwanie.blogspot.com
ini kan nama aku.
short form for enul (syaz)wanie.

apa method dalam tulisan anda?

ini tentang hidup aku.
apa yang terjadi pada hidup aku akan dikisahkan di sini.

pernah terasa nak hapuskan blog?apa sebab musababnya.

tak pernah. sayang kot!

pernah ahli keluarga anda baca blog anda?

sentiasa baca.
sebab di sinilah mereka tahu perkembangan diri aku.
kan aku jauh di mata mereka!

apa perasaan anda bila ada orang kata blog anda buruk
sedangkan orang lain kata blog anda cantik?

sedangkan aku sendiri kata blog aku buruk.
siapa yang cakap blog aku cantik?

bila blog anda diberanakkan?

tahun 2008.
atas dorongan Syuhada dan Tqa yang aktif blogging.

siapa orang pertama yang tahu blog anda?

mungkin salah seorang antara dua nama di atas.
atau mungkin kedua-dua mereka.

apa perasaan anda bila orang berkata tentang blog anda di sekolah?

maksud kamu, di kolej?
junior mengenali aku melalui blog.
so, aku rasa agak bangga la sebab mereka sudi stalk blog aku.
perasan kan...?

10 orang seterusnya ditag

kamu tag la diri kamu sendiri.
aku tahu ada antara kamu bosan dengan tag ni.




p/s : hari ini masih seperti hari kebiasaannya.
bosan.
sunyi.




Sukakan entri ini? Apalagi, jangan malu-malu tekan butang Like.

No comments: