Yang Sayang Aku

Tuesday, January 25, 2011

List-To-Do Untuk Februari 2011.

list-to-do in February :

~ buat lesen kenderaan.
~ beli motor/kereta. *masih dalam pertimbangan*
~ kuruskan badan.
~ aktif berbisnes.
~ masuk kelas make-up.
~ kurangkan shopping.

kalau tak sempat buat semua ni,
sekurang-kurangnya ada satu perkara yang aku sempat buat.

dengar khabar completion bonus RM500 akan dapat bulan ni.
harap-harap lah!


rindu zaman kolej!
agak-agak mereka rindukan aku tak??







umur sebaya aku pada zaman Umi dah ada 2 orang anak.
aku masih belum ada suami.
bahkan, untuk dijadikan calon pun belum ada.


Sukakan entri ini? Apalagi, jangan malu-malu tekan butang Like.

8 comments:

Lelaki Ini said...

aik??
dah dapat bonus..
apa lagi!
teruskan bersoping!
hahaha

Lelaki Ini said...

aik??
dah dapat bonus..
apa lagi!
teruskan bersoping!
hahaha

enuLwanie said...

lelaki ini : x boleh. ada matlamat jangka masa panjang ni.kena savings dri skrg.

muslimahrempit said...

ielah tu..saving tang isi perut..kahkah

enuLwanie said...

along : hahahha..cantik profile pic.doakan la wani kurus.ni ari ke-3 tau,

muslimahrempit said...

amin..along doakn wanie krus..tp jari kelingking je la...kahkah

enuLwanie said...

hek eleh..nnt jeles la tu wanie kurus.nnt tunjuk kt along body i yg slim melim ni tau..

hans said...

mari sama2 kuruskan badan

Vote Hans Bernombor 10 Diruangan Komen