Yang Sayang Aku

Saturday, January 29, 2011

Afiq, Jangan Buat Cik Ani Rindu Lagi.

dengar saja suara rengekan dia pagi tadi,
terus aku terjaga dari tidur.

rindunya aku dengan tubuh montel dia.
rindunya aku pada senyuman dia.
rindunya aku pada pipi comel dia.

sebenarnya sudah beberapa hari Afiq di sini.
sebelum ni, dia dijaga oleh atuk dan neneknya selama sebulan lebih di Dungun.
ada masalah dengan pengasuhnya di sini.
*memang bermasalah!*

hari ni baru dapat peluk dia.
tapi tak dapat cium dia lagi sebab aku tak mandi.

yang seronoknya,
bila aku nak masuk bilik,
dia cepat-cepat ikut dari belakang dengan walkernya.

rindu la tu kat Cik Ani dia!

geram tengok Afiq ni!

 semua benda nak dimasuk dalam mulut.
lepas tu buat muka nak termuntah.
bila bawa lari mainan tu, menangis!

bila menangis, dah pandai lompat-lompat.
lagi aku suka bagi dia menangis.


video

welcome back to my life, dear..
i really miss u.





p/s : bila la nak ada anak sendiri....



Sukakan entri ini? Apalagi, jangan malu-malu tekan butang Like.

No comments: