Yang Sayang Aku

Tuesday, May 3, 2011

Gathering Bloggers Dan Vlogging Bersama 1tube.my

mungkin cerita ini agak lapuk bagi yang sudah mengetahuinya,
tapi aku tetap mahu menceritakannya.

minggu lepas aku mengikuti Bro Framestone dan Iera Kan
ke gathering blogger.
tapi ini lebih istimewa kerana pada masa yang sama
kami berpeluang membuat vlog bersama 1tube.my.

Bro Framestone mencuba GPS melalui HTC Desire.
canggih beb!

 kami berjumpa blogger-blogger lain di Restoran Ali Bistro
sementara menunggu admin 1tube.my datang.
rata-rata yang datang adalah blogger yang
pernah datang gathering di Alamanda tempoh hari.

 
selepas itu,
kami menunaikan solat fardhu di Masjid Putrajaya.
serius aku suka gambar yang aku tangkap ni.
boleh buat kad raya!


 Ben Ashaari dan Mas Ahmad Safwan bergambar selepas solat.


 selepas solat, baru kami ke Tasik Sri Empangan.
cantik sungguh pemandangan di sini.
tapi, aku tak sangka pula semua orang wajib buat vlog.
aku dah lah tak bersedia langsung.
aku ingatkan hanya nak tengok Ben Ashaari dan Bro Framestone buat vlog.
memang nervous gila la!
kalah nak masuk dewan exam kolej.


dah lah ditambah dengan fikiran yang berkecamuk
dengan masalah yang timbul.
memang terus moody aku petang tu.
maafkan aku wahai teman-teman.
rasa nak nangis saja masa tu!
*dah nangis pun sebenarnya*
aku tak suka nak tunjuk perasaan yang tak best masa tu.
dah lah kita baru saja kenal orang.
tapi masalah tu memang buat hati rasa sebak dan terguris.
oleh itu, sekali lagi maafkan aku kerana tak banyak bercakap dan murung petang tu.

nilah salah seorang admin 1tube.my.
sangat seronok buat vlog dengan abang ni.
maafkan saya ye abang.
nervous saya ketara sangat!
tapi best sangat dapat belajar buat vlog!




Sukakan entri ini? Apalagi, jangan malu-malu tekan butang Like.

No comments: