Yang Sayang Aku

Sunday, March 28, 2010

Kekasih Baru Tapi Dipaksa Bermadu.

pagi tadi Abang Yo ajak
ke Pasar Tani di Shah Alam.

rupa-rupanya datang sebab nak tengok penyampai Sinar FM
di gerai FAMA.
pendengar setia la katakan!

best la dengar lawak Abang Jem!
aku yang moody,
terus tersenyum tengok dia buat lawak.

sebenarnya,
FAMA mengadakan gerai untuk
memberi sumbangan kepada artis Ahmad Busu
yang lebih dikenali sebagai Mat Deris dalam
Pi Mai Pi Mai Tang Tu.
aku tak pasti apa penyakitnya.
beliau yang datang dengan bantuan tongkat
hanya duduk di atas kerusi di tepi pentas.


pelik kenapa akuarium ini berisi balik
selepas aku kehilangan Kachak dan Anggun tempoh hari?
pada yang baru baca blog aku,
aku pernah kehilangan ikan gapi aku
dipercayai terlalu banyak anti-klorin dimasukkan.
baru belajar bela ikan la katakan.

tadi,
sempat singgah di kedai haiwan peliharaan
di Salak Selatan.
Abang Yo nak beli ikan baru.
aku pun tumpang sekaki.

kali ni,
aku beli seekor gapi jantan
dan 2 ekor gapi betina.
kiranya, gapi betina tu bermadu la!
bukan apa,
senang untuk kemandirian spesies.

nampak tak,
bini-bini tengah berebut nak malam pertama dengan laki baru.

letak di meja solek aku.
bawah sinaran lampu.
senang sikit nampak kalau
malam-malam, sejuk-sejuk!

Sukakan entri ini? Apalagi, jangan malu-malu tekan butang Like.

8 comments:

YobSumo said...

kalini jaga elok2 eh. jangan tumpahkan klorin lagi. hehe.

enuLwanie said...

hehehe...insyallah yob!

told la hejauw said...

eh ak pon pegi..xjmpe ko pon hahah

enuLwanie said...

ye ke? ko gi pkl brape?
xlama pun aku gi..
abg aku nk gi tgk diorang je.
pstu beli sayur n ikan,
terus balik.

GhOsToNe said...

yeyeye!!!
ikan baru!!!

::Hanya_AruL:: said...

Hai.
Maaf r lame xdgr kabar. I had a bit personal probs lately. Da tgok pointer..? Ak da tgok da. Xsampai ape yg ak jangke. adeh. punah harapen. T^T..

enuLwanie said...

ghostone : kali ni kena jaga leklok.
takut mati lagi!

kam : sabar je la..jomlah ke kolej esok!

lin said...

性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,情色論壇,性感影片,走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,ut聊天室