Yang Sayang Aku

Friday, March 26, 2010

Ada Ke Yang Rindu Aku?

dah hampir sebulan tak online.
ada orang rindu aku tak?

rasanya takde kot!

banyak yang aku nak cerita.
tapi kalau diikutkan,
memang jemu la kalian nak baca.


17 Mac lalu,
aku pulang ke kampung untuk majlis solat hajat
untuk kakak iparku yang bakal melahirkan anak buahku
yang dijangka awal bulan Jun ini.

umi buat pulut kuning
untuk dihidangkan untuk orang masjid.

kami juga sempat melawat rumah Mok,
iaitu nenek aku(mak sebelah Abah)
di Wakaf Mek Zainab.

berhimpit kami 5 beradik dalam Merc Abang Yo.
masing-masing tak nak mengalah untuk ditinggalkan.

tambah berhimpit bila Mok mahu mengikut kami ke Mydin baru
di Kubang Kerian.

siap buat lalalitamplom!
siapa kalah, kena jalan kaki ke Mydin.
sebenarnya, main-main saja.


ni la Nisa, adik aku.
baru kerja di Mydin Kubang Kerian
sebagai Supervisor Assistant.

"nasiblah ko, Sa!
kerja macam kuli je aku tengok.
kerja pagi, balik malam!"


sebelum balik KL,
sempat ke rumah Kak Fifie di Dungun.

dan sempat juga la kami ke pantai dekat UiTM.

di sinilah mereka photoshoot kahwin
setahun yang lalu.

aku tetap maintain ambil gambar sorang-sorang.
ada sesiapa mahu teman ke?




terima kasih la pada Abang Shazruls yang
concern pasal saya.
saya tak sakit.
cuma masalah broadband.


Sukakan entri ini? Apalagi, jangan malu-malu tekan butang Like.

11 comments:

shazruls said...

turr igt sakit kerr apa,lama sgt mghilang

GhOsToNe said...

owh..
okeyh lew tue!
besh2!

Farid Fernandez said...

sihat?

enuLwanie said...

shazruls : mane sakit.makin sihat la bang...hahahahaha..sakit sikit je ari tu..

ghostone : dah balik kelantan belum?hehehe..

farid : wow..suka la mr farid tanya kaba..sy sihat.ups..batuk je.ari tu demam selsema jap.janmgkit dengan abg n akak ipar.

embun d tengah malam said...

:)

enuLwanie said...

embun : u ni senyum je ye?i mrh ni..u xbls sms i.

jane said...

rindu2an bgus tuk mental
















ngahahhahahaha

'AQILAH said...

sagtlama menghilang,

Azrul Fhairuoz said...

ni pun broadband pinjam..hahaha

hans said...

hahahaha
best la ko berjalan2

enuLwanie said...

jane : bgus utk kestabilan mental dan emosi kan jane..?hehehe

aqilah : tu la..qilah rindu ye..? ;)

abg yo : shaddap yu!

hans : meh la jln2 dgn aku..