Yang Sayang Aku

Saturday, March 13, 2010

Bila Mereka Tahu Kelemahan Aku.

adakah teman-teman kamu tahu kelemahan kamu?

kalau belum,
sila jangan beritahu apa-apa kepada mereka.

kalau tak,
jadi seperti ini.

kamu perasan apa-apa yang pelik
dalam game yang aku main ni?
memang tiada apa-apa yang pelik pun.

cuma bagi aku,
"eiiiiii...."
meremang bulu roma aku!

aku geli dengan spesies haiwan tu.
sungguh!
bagi la lipas ke, tikus ke,
aku tak geli.
kalau yang ni,
lemah rasa jantung ni!

siap bagi pesanan kat aku!
alahai Syuhada....

masa aku taip ni,
meremang habis bulu roma aku.
sungguh!

Sukakan entri ini? Apalagi, jangan malu-malu tekan butang Like.

10 comments:

SyAfaWaNi ♥‿♥ said...

lipas?? lariiiiiiiiiiiii...haha

Frodo Baggins said...

FB ker?
owh wa x main mende ni


ngahahhaha


>>____<<



tp ternak vavi arr best!

Cik Bayu said...

syafawani : takut lipas ek?sy xtakut lipas lps tau dia xde mata!hahaha

frodo : wah..lu suka main farmville ke?nnt jd neighbour wa ek?

i'msosupernotcool said...

i hate lipas more than i hate cicak..
dont noe y..
ahaha

'AQILAH said...

lipas. huh.

Cik Bayu said...

imnotsosupercool & aqilah : nape anda berdua takut lipas?

Hafiz Yusof said...

tak reti main..hehehhe

Cik Bayu said...

embun : i pun x reti main.try n error je..

Syuhada said...

I reti main tau nyah. Haha. I'm glad ur accepted the gift. It's a special convocation gift from me to you.

Syuhada said...

Please have fun with Gecko Leopard.