Yang Sayang Aku

Thursday, October 15, 2009

warna tema sem ni, pinky pinky! hahaha...

tajuk takde kaitan pun dengan apa yang nak disampaikan!

hari ni hari ke-3 aku di asrama kolej.
aku duk satu bilik dengan classmate aku, busyra.
best sangat sebab masa sem 1 je aku duk asrama.
pastu duk rumah sewa kat Keramat Hujung.
then, duk rumah abang aku kat Cheras.
jauh yang amat sebab aku takde transport.
aku naik Rapid KL je.

sem last ni banyak menuntut aku untuk bagi komitmen.
aku kena siapkan final project iaitu
buat laman web portal tentang coklat buatan M'sia.

sem ni ada 3 subjek.
* Data & Computer Networking.
* 3D Animation.
* Project II.

jadual kelas pun tak padat.
Isnin dan Jumaat takde kelas.
boleh online MukaBuku.
hahahaha.....

sesiapa yang online,
boleh la komen mengomen dengan aku
kat MukaBuku.

p/s : pada yang baru jadi follower aku,
thanx sangat sangat!
kalau ada salah silap di mana-mana entry aku,
maaf ye....

selamat ber'blogging'.........

Sukakan entri ini? Apalagi, jangan malu-malu tekan butang Like.

No comments: