Yang Sayang Aku

Sunday, October 25, 2009

Bajet 2010

aku tertarik dengan Bajet 2010.

pinjaman PTPTN akan menjadi biasiswa bagi
graduan lepasan ijazah sarjana muda kelas pertama atau setaraf.

aku tak pasti ini merangkumi semua pelajar IPT di Malaysia atau pun pelajar IPTA saja.
kalau ia merangkumi semua pelajar IPT,
ini akan menaikkan semangat aku untuk terus sambung study
di peringkat degree di Multimedia University.
tak payah pening-pening fikir hutang yang perlu aku tanggung nanti.
cuma aku kena study sungguh-sungguh dan tak boleh main-main
bak kata umi aku.
selama ni aku asyik memikirkan samada nak further study ataupun cari pengalaman kerja dulu.

thanks a lot PM!

p/s : but still tak suka PM! sorry....


Sukakan entri ini? Apalagi, jangan malu-malu tekan butang Like.

No comments: