Yang Sayang Aku

Saturday, October 31, 2009

perut oh perut. kenapa kamu sakit?

sakitnya perut aku.
memulas sejak 2 hari lepas.
pagi tadi kemuncaknya apabila
aku telah menjadi pengunjung tetap toilet
sebanyak hampir 10 kali.
aku tak tahu makanan apa yang buat perutku menderita.
let me refresh!

hari Khamis :

lunch = chocolate moist cake + Nasi Putih berlaukkan Ikan Kembung Goreng dan Sambal Belacan berulamkan Kacang Botol.

dinner = tak makan!

hari Jumaat :

lunch = Nasi Lemak berlaukkan Rendang Daging kat KLCC (dengan Adam)

dinner = Nasi Goreng USA (tu pun makan 2-3 suap sebab tak larat!)

so, apa yang buat perutku meragam?
adui, sakitnya....

uppssss....
baru dapat call dari Hisham (bestfriend McD).
ajak hangout kat KLCC.(again?)
terus hilang ciritku!
so, jumpa kat sana ye.

Sukakan entri ini? Apalagi, jangan malu-malu tekan butang Like.

6 comments:

ahchOng's said...

bule p lepak kt klcc trus sehat yaaa
ahaha..
bagus
bagus

enuLwanie said...

ahaksss...
lagipun dia nak belanja tengok wayang pe lagi..
hmm...thanx sebab sudi komen.

Syuhada said...

Lah. Kan Wanie sakit perut sbb makan aiskrim perisa cicak goreng dan separa stim bersalut coklat masam masin masak 3 rasa hari tu. Lupa ke? Wanie ckp kt kte, "Mmm mmm sedap betul aiskrim perisa cicak goreng dan separa stim bersalut coklat masam masin masak 3 rasa ni,kan?"

enuLwanie said...

setan hang syuhada!!!!!

dah la aku geli tengok cicak mati terkangkang depan lif tadi.

uwekkkkkksssssssssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!

Syuhada said...

Sepertinya setan mungkin sedikit kasar dan tak dapat diterima akal.




Hello, The Cicak Girl.

enuLwanie said...

siap la kamu wahai Syuhada!

benar2 mahu menduga kesabaranku.

bersiap sedialah dengan taik cicak yang bakal ku taburi di depan bilikmu!