Yang Sayang Aku

Wednesday, October 28, 2009

Autodesk 3ds Max 2009.

hari ni aku berjaya godek-godek software yang baru diinstall
untuk subjek semester akhir ni iaitu 3D Animation.

mulanya aku agak takut dengan subjek ni.
iyela, subjek Multimedia Authoring yang menggunakan software Macromedia Flash
untuk buat kartun 2D dalam assignment semester 4
tu pun aku tak boleh siapkan.
ini kan pula 3D!

tapi lepas lecturer aku bagi contoh-contoh filem dan students dia yang lepas buat,
aku jadi bersemangat.
akulah orang pertama yang install software ni tadi.
bersemangat tak aku??
tu pun lepas terdapat kekeliruan untuk activate software ni.

doakan aku berjaya menghadapi subjek 3D Animation untuk semester akhir ni ye....



ini lah yang bakal aku buat nanti.*mungkin*




~~ihsan gambar dari uncle Google~~

Sukakan entri ini? Apalagi, jangan malu-malu tekan butang Like.

No comments: