Yang Sayang Aku

Saturday, March 19, 2011

Selangkah Ke Hidup Baru.

semalam menangis tanpa henti.
kerana mulut, badan binasa.
kerana SMS, hubungan binasa.

mata dah merah-merah.


aku tak pernah menangis seteruk macam ni kalau bab percintaan.
tapi semalam, aku rasa aku betul-betul loser!
sebab kepercayaan aku bagi kat dia tak dihargai.

aku menangis kerana kebodohan aku.
aku menangis kerana butanya aku mempercayai dia.

sakit mata aku menangis tanpa henti.
bengkak mata aku asyik memerah air mata.

dan kini,
aku mahu mulakan hidup baru.
aku nak jadi seorang yang selfish!
aku mahu bahagiakan diri aku dulu.
baru aku mahu fikir bagaimana nak bahagiakan orang lain.


sekurang-kurangnya dah boleh tersenyum.



disebabkan masalah ni,
aku tak rasa lapar walaupun hanya makan roti semalam.
kalau macam ni selalu,
boleh kurus gak aku ni!



Sukakan entri ini? Apalagi, jangan malu-malu tekan butang Like.

4 comments:

muslimahrempit said...

jgn jd bodoh nangis kerana lelaki..lelaki bukan seorang, jantan bukan sekor..Tuhan nk suruh wanie kenal sapa tu lelaki...

Miz Nisa said...

betul2...xde la lpas kwen mkin truk..
better kita da knal prgai dy before kwen...layan je la.....

PengarangMasa said...

kurus..?
well...nk i vacum ke lemak2 besi u..?
hehe..ok2..kite tgok die on diet..
sms on diet ke 32999

mendatak hijau said...

ko kuat wani!!!!