Yang Sayang Aku

Sunday, March 27, 2011

Misi Ke BN Youth Job Fair 2011.


semalam aku mempunyai misi penting.
print resume dan terus ke BN Youth Job Fair 2011
untuk mencari lubang-lubang pekerjaan.
oh, aku tak mahu digelar penganggur terhormat!


1st resume aku drop di sini. mana la tahu ada rezeki di sini.

aku try apply job as photographer. tapi tak berharap sangat pun.


tempat ni yang paling best ni.
booth ni yang paling lama aku duduk.
aku suka orang yang berpakaian beruniform.
segak sangat!

adik ni hairan.
ni patung ke manusia?
nampak macam orang tapi kaku saja.
langsung tak bergerak!

sebenarnya mereka ni manusia dan bergerak.
cuma mereka menjadi 'patung'.
kaku dan statik.
memang semua orang ingat mereka ni patung.


yang paling aku suka, abang ni.
tak tahu la ni tentera bahagian apa.
tapi comel saja pandangan dia masa aku ambil gambar dia tadi.
berdebar jantung kejap!
nasib baik tak minta nombor tadi.



nak tengok lebih banyak gambar?
sila ke blog aku yang baru.
enuLwanie's gambargraphy.


Sukakan entri ini? Apalagi, jangan malu-malu tekan butang Like.

No comments: