Yang Sayang Aku

Friday, August 14, 2009

thanx BEE...


aku bukan nak ngampu senior SEMENZA aku, robaeha ramza tapi aku rasa terharu dia sudi jenguk blog aku yang aku rasa takde pape yang menarik sangat untuk dibaca. blog aku hanya satu ekspresi hati aku kalau aku perlukan medium untuk meluahkannya.

untuk dibaca oleh seseorang yang mungkin sudah punya nama di dalam industri seni adalah tak pernah aku impikan. aku hanya membaca blog artis tentang aktiviti harian mereka dan kononnya aku ambil 'peduli' pasal mereka tapi kali ni blog aku yang dibaca oleh seseorang yang bakal bergelar 'artis'.

segan plak rasanya!

dan tambah mengharukan bila dia jadi follower aku. apa lagi yang aku mahu??

moga kamu sukses ya, BEE !!!!

Sukakan entri ini? Apalagi, jangan malu-malu tekan butang Like.

No comments: