Yang Sayang Aku

Monday, August 17, 2009

aku rasa tertipu dengannya


pernahkah kamu rasa tertipu dengan perasaan sendiri?
kamu asyik memendam perasaan itu
tapi akhirnya perasaan itu memakan diri kamu sendiri...

Ya benar, aku pernah jatuh hati padamu...
aku pernah menaruh hati padamu...
bagiku kamu memiliki sifat yang paling aku suka...
walaupun adakalanya kamu menyakiti hatiku...
relakan saja..
kerana bagiku kamu teman terbaikku...

tapi ternyata aku tak mampu memahami dirimu...
sikit pun tidak ku fahami dirimu...
maafkan aku kerna aku bukan seperti dirinya...
dia baru saja kamu kenali
tapi benar-benar memahami kamu...
tapi tidak aku...
aku mengerti itu...

cinta kamu kini teralih padanya...
aku pasrahkan saja...
kerna aku pernah membiarkan perasaan sayang aku
hanya tersimpan dalam hatiku...
aku takut meluahkan...
takut cintaku tak berbalas...
tapi baru ku sedari...
kamu juga menyukai aku...
mengapa kamu tidak pernah meluahkan padaku...?
kenapa kita-kita sama memendam rasa yang sama...?

aku doakan yang terbaik untuk dirimu...
biarkan cintaku tersemat di hati...
kau telah berdua...
moga kamu bahagia di sampingnya
yang benar-benar memahami dirimu....

~yang tidak pernah memahami dirimu~

Aku memang tak berhati besar
Untuk memahami hatimu di sana
Aku memang tak berlapang dada
Untuk menyadari kau bukan milikku lagi

Dengar dengarkan aku
Aku akan bertahan
Sampai kapan pun
Sampai kapan pun ooo

Maafkan aku
Yang tak sempurna tuk dirimu
Usailah sudah
Kisah yang tak sempurna untuk kita kenang

Andai aku dapat merelakan
Setiap kepingan butiran kenangan indah
Andai aku sanggup menjalani
Setiap detik dan waktu yang datang dan oh

~samson~

Sukakan entri ini? Apalagi, jangan malu-malu tekan butang Like.

No comments: