Yang Sayang Aku

Monday, February 7, 2011

Tag Dari Bulan. "ADA APA DALAM BEG ANDA".

tak tahu apa kena dengan Linda a.k.a Bulan.
tak pernah-pernah buat tag.
tiba-tiba saja buat tag.

dah la dia tag nama aku first sekali.
memang wajib la aku balas tag dia.

dengan malunya aku upload barang-barang yang ada dalam beg.
tak pernah keluarkan tapi hari ni terpaksa demi idola aku seorang ni.


"ADA APA DALAM BEG ANDA"

ni la beg yang aku ada.
satu-satunya.
aku tak suka shopping beg.
selagi tak koyak, selagi tu aku simpan!

 baru saja beli minggu lepas.
ni nama panggilan untuk si dia.
dia pakai keychain yg ada nama 'BABY'.
aku la tu!
*baby ke??*

ni la purse aku.
aku pakai sejak di kolej lagi.
dah 3 tahun.
sayang kot nak tukar baru!
pemberian hari lahir oleh adik aku, Nisa.

"fulamakkk, Anna Sui tuuu!!!"
jangan tertipu.
RM10 saja!

 tengok!
dah koyak pun masih simpan lagi.
banyak kad bank tapi duit tak ada!

kertas putih yang terselit-selit tu koleksi tiket wayang.
semua tiket wayang ada sentimental value!
tu yang tebal semacam saja purse aku.

 ni pula kertas panduan masa kerja.
kalau ada customer nak tanya harga pakej Astro,
rujuk saja di kertas ni.
dulu wajib ada atas meja.
sekarang dalam kepala saja!

ni pula charger Sony Ericsson.
pelik kan kepala charger ni?
kalian ada kepala charger macam ni??

 barang-barang sampingan.
powder foundation Maybelline SPF 20 Nude Beige.
perfume Lancome Magnifique.
*beli kat Masjid Jamek RM20 lepas nego*
pengelap cermin mata.

tisu jarang ada dalam beg aku.
ni pun kebas lepas beli nasi campur.




3 orang yang aku nak tag :
-Lelaki Ini 
*nak juga tengok apa yang ada dalam beg lelaki*




Sukakan entri ini? Apalagi, jangan malu-malu tekan butang Like.

No comments: