Yang Sayang Aku

Wednesday, February 9, 2011

Nota Untuk Mr BFF.

saya tahu awak marahkan saya.
saya tahu awak berkecil hati dengan saya.
saya tahu awak sangat terkilan dengan saya.

bukan itu niat saya.
saya mahu jadi orang yang boleh berdikari.
buat keputusan sendiri.
saya tak nak awak pikul beban dan masalah saya.

tapi saya bodoh!
saya masih tak pandai nak buat keputusan sendiri.
terlalu memikirkan orang lain tanpa fikirkan diri sendiri dulu.
kemudian hari, saya akan merungut balik pada awak.
mesti awak kata "memang kau bodoh!"
ya, saya akui.

saya masih perlukan awak di sisi saya.
saya masih perlukan awak sebagai motivator saya.
saya masih perlukan awak sebagai teman baik saya.

terima kasih atas bebelan tu.
saya tahu awak membebel sebab awak sayang saya.
saya hargainya!


macam ni lah muka saya bila awak membebel.



Sukakan entri ini? Apalagi, jangan malu-malu tekan butang Like.

1 comment:

Anonymous said...

Hurm..comel gak..hehehe..
aduhai..membebel bukan sbb ape..
sah2 benda tu xle go on..

next time buat la lg..
toksah cite..sebaik aku penyabar je orgnya..
next time bincang dlu klu ape2..

Sincerely,
Lakimu