Yang Sayang Aku

Saturday, January 24, 2009

segarnye...

pagi tadi,aku dgn syu dan affan pegi jogging kat taman tasik titiwangsa...best rasanya dapat keluarkan peluh di pagi hari..tapi cam biasa la,aku kan takde stamina.lari sikit dah semput..adui,penat sungguh!termengah2 kejar affan dan syu yang dah tinggalkan aku kat belakang sorang2..hampeh!!tengok orang lain maintain je lari jauh2..aku nak complete kan 1 pusingan pun aduyai...x larat!!!

lepas ni,aku berazam nak datang selalu untuk kuatkan stamina dan kurangkan lemak2 yang dah lama ku simpan sejak 22 tahun ni..bagus gak,baik untuk kesihatan..boleh mant0pkan aku punya dalaman..hahahaha....

siapla korang!!nanti badan aku dah kecik ckit,aku rembat je baju2 korang...

Sukakan entri ini? Apalagi, jangan malu-malu tekan butang Like.

No comments: