Yang Sayang Aku

Sunday, January 18, 2009

keje gila!!!!

aku tengah wat keje gila!!
esok nk exam tapi aku sempat lagi layan ym & netlog...
cam sial je!!
*monolog*
weh!!weh!!
ko sedar x wanie??
esok 2 paper bongok!!
dua2 paper ko kena hafal & ingat!!
bukan cam paper java yg ko rasa boleh hentam!!
*hentak2 kepala kt pc*

Ya ALLAH...
berikan aku petunjuk,taufik & hidayah-Mu...
terangkanlah hatiku..
sesungguhnya aku jauh benar dari-Mu...
berikanlah aku peluang untuk jadi pelajar cemerlang...
Engkau yg Maha Pengasih lagi Pengampun...
mudahkanlah aku menghadapi paper exam yg bakal membuatku memerah seperah-perahnye otak ku ini....
hanya pada-Mu aku memohon!!!
amiiiiiiinnnnnnnnnn...................
*tangis hiba*

Sukakan entri ini? Apalagi, jangan malu-malu tekan butang Like.

1 comment:

Cik Bayu said...
This comment has been removed by the author.