Yang Sayang Aku

Saturday, January 24, 2009

confuse!!!

tika ni...hanya ada aku dan syu..tapi dia dah ke alam fantasi..tadi bangun jap!mamai minta cloud 9 yang aku makan..eh,tak nak!nak biskut tiger...dengan biskut tiger di tangan yang tak sempat buka pembalutnya lagi,dia tidur balik..eh,minah ni sedar ke tak??confuse aku!!

aku??macam2 konflik dalam benak aku...rindu kat famili,rindu kat ex boyfriend(rindu pada yg tak sudi..huhhuhu)..pastu pikir camne nak gi keje dari cheras ke ampang park sedangkan lesen sekeping pun aku takde..adui..confirm aku kena saman dengan abang polis...nak naik LRT pun aku tengah berkira2 sebab kena tukar tren kat stesen masjid jamek..adui..pening!!

yang aku tambah pening ni,syuk!tetiba je baik dengan aku..dah 7bulan couple tapi tak penah cakap 'i love u' kat aku..dingin je dengan aku..dah la sebulan sekali jumpa,nak jumpa pun susah!tapi takpe,aku sayang dia..tambah2 bila dia beli waja hitam(asalnye nak beli myvi SE oren)..
*gelak setan*
kadang2 kita kena ade sifat materialistik..bosan la asyik naik motor lagenda je..tu pun,motor abang dia..sejuk kalau keluar malam2!(dataran merdeka saksi cinta dan luahan ketidakpuasan hatiku padanya *senyum*)
tapi dari dulu sampai ke saat ini,aku memang sayang kamu,mohd syukri bin zulkafly..
kamu memang comel..
*aku suka bibirmu yang pink tu..*

jaga dirimu baik baik ye...jaga kesihatan..
jangan selalu tension!!
aku ada untukmu...selalu!!

Sukakan entri ini? Apalagi, jangan malu-malu tekan butang Like.

No comments: