Yang Sayang Aku

Friday, January 16, 2009

exam...

mggu dpan aku exam..
semester ni la aku rasa mcm down sgt2...
assignment byk aku x setel..especially subjek MULTIMEDIA AUTHORING..
aku x berapa suka sgt la sumthing relate dgn flash...(damn it!!)
aku x suka melukis sjak kecik!!
tiba2 kena melukis..dlm computer plak 2...
aku nak maintain pointer 3.5 tp aku rs susah ckit nk dapat sem ni...
yg penting,aku kena wat betul2 utk exam ni..
2 je harapan aku!!!
*diam*
teringat plak kata2 umie & abah...
umi : ingat..kita hanya ada ilmu utk masa depan..umi xde harta nk bagi..umi boleh bagi ilmu je..
abah : kekalkan pointer cemerlang! biar cemerlang mcm kak along & abang yo..sekurang2nya,,kita boleh survive utk masa depan...
*nangis teresak2*

rindu.....

Sukakan entri ini? Apalagi, jangan malu-malu tekan butang Like.

2 comments:

aaina said...

gud luck utk exam anda!:)

Cik Bayu said...

to aainachentak..
thanx a lot for ur wish!!