Yang Sayang Aku

Saturday, January 24, 2009

aku terlalu rindukan dia...sungguh!!

tadi aku ikut affan n syu(how lovely couple..) gi beli tiket balik kampung kat pudu..mula-mula memang excited sebab aku memang kaki jalan..suka ikut mane je orang ajak..tapi bila dah sampai pudu...aku teringat kat someone yang aku betul2 rindu..sungguh!!di situlah tempat kami bertemu dan memadu kasih...
aku ingat lagi mula2 kenal dia..kawan introduce kat aku(thanx kak omel!)..kenal dlm bulan 3 2007...masa tu,dia kerja sebagai polis bantuan kat genting highland..just kawan2 sbb aku baru putus cinta dgn mamat klantan yg agak annoying! pstu,agak lama x contact dia..dlm bulan 7,jadi makin rapat..agaknya sbab aku lonely..pastu,couple dgn dia..walaupun kami x penah jumpa,tapi aku rasa bahgia bila ada dia..memang dia caring.caring sangat2!!
dalam bulan 9,aku jumpa dia..aku x berharap pun hubungan kami kekal sbab biasanya kalau laki wat 'blind date' dgn aku,mesti diorang blah..ye la, aku x lawa..tapi lama2,aku dh x kisah..tapi dia tak,dia layan aku..lebih bagus dari sebelumnya...
tapi hubungan kami betul2 x kekal...
ni sume salah aku..bodohnya aku kerna x menghargai kasih sayang yg dia bagi..sedangkan aku rasa dia adalah laki2 terbaik pernah aku jumpa..dia!!dia lah orangnya...tapi aku betul2 buta masa tu..lupa kasih sayang dia...
sampai sekarang,aku masih terasa kehilangan dia..sungguh!!rasa sangat2!!!aku pernah minta nombor telefon dia dgn kak omel tapi dia x bagi..dia memang dah x nak jumpa aku..memang dia berhak untuk lebih bahgia...kerana dia sebaik-baik adam!!
kepada teman2ku,ingat pesanan ku...
-hargailah pasangan anda..wlaupun ada baik buruknya,trima dia seadanya...
-sesal dahulu ada faedahnya,sesal kemudian yg tinggal penyesalan...

p/s : kepada insan yg bernama khairul izudin bin basari...
u're the best person i have!!
thanx for everything u have done for me..
i still love u...
deeply,truly,madly!!!!

Sukakan entri ini? Apalagi, jangan malu-malu tekan butang Like.

No comments: