Yang Sayang Aku

Wednesday, July 1, 2009

munajat cinta


Malam ini ku sendiri
Tak ada yang menemani
Seperti malam-malam
Yang sudah-sudah

Hati ini selalu sepi
Tak ada yang menghiasi
Seperti cinta ini
Yang selalu pupus

Tuhan kirimkanlah aku
Kekasih yang baik hati
Yang mencintai aku
Apa adanya…

Mawar ini semakin layu
Tak ada yang memiliki
Seperti aku ini
Semakin pupus


lagu ni sesuai sangat dengan mood aku sekarang...

aku inginkan seorang kekasih yang mencintai aku apa adanya...

si dia??

aku rasa aku hanya diperlukan untuk waktu bosannya...

agaknya, aku tak penting dan bermakna dalam hidupnya...

susah untuk memahami dirinya dan dia pun tak pernah memahami diriku...

putuskan saja...?

susah sebab hati sudah sayang...

tapi benar kata temanku, apa gunanya sayang kalau tiada pengorbanan dalam cinta...

aku harus nekad!!!

berikan kata putus sebelum aku yang akan terus merana....

Sukakan entri ini? Apalagi, jangan malu-malu tekan butang Like.

1 comment:

Syuhada said...

aku inginkan seorang kekasih yang mencintai aku apa adanya...