Yang Sayang Aku

Tuesday, June 7, 2011

Hari Terakhir Dengan Mak Ayam.

ada dua berita nak aku sampaikan.
yang ni berita buruk.
semalam hari terakhir teman sekerja aku, Ainie bekerja di Menara ICON.
hari ini dia memulakan kerja di Caps Square atas arahan orang atasan.
dia melapor diri di sana bersama 3 orang teman lain.

aku panggil dia, Mak Ayam.
sebab dia suka bergaya sakan.

dia ni suka gelak.
walaupun lawak aku tak adalah lawak macam Jozan.
tu yang best!
rasa dihargai sangat-sangat.



layan je la momen-momen kami bekerja bersama di hari terakhir.




 tengah-tengah tu, nama dia pun Wanie.
pun mek Kelate juga.

diorang bezakan nama kami dengan saiz.
aku, Wanie Besar. (hampeh!)
dia, Wanie Kecil.


muka Mak Ayam penuh cahaya keimanan.


yang ni pula berita baik.
teman satu batch aku pun dah naik pangkat.
dulu teman sekerja, sekarang jadi team manager aku.
Nad, jangan kerek dengan aku ye?
senang aku nak kautim cuti dengan kau.



Sukakan entri ini? Apalagi, jangan malu-malu tekan butang Like.

No comments: