Yang Sayang Aku

Friday, April 24, 2009

sape nak ikut aku???

sabtu ni final Piala FA antara Selangor dan Kelantan!!

dan semestinya aku akan menyokong KELANTAN, tanah tempat abah aku dilahirkan dan aku membesar..

kenapa aku nak sokong sangat KELANTAN?
1. macam aku taip tadi, tempat aku membesar..
2.pemain Kelantan yang semakin meningkat potensinya...

ops!!!
jangan bimbang! aku takkan extrem dan bakar kereta polis atau pape saje...hehehe...
kerna aku seorang yang redha dan pasrah..kalah dan menang adat permainan!

tapi yang sedihnya..sape yang nak ikut aku..?
aiman *senior aku* pun tak confirm lagi nak ikut atau tak..
abang yo pun semalam cakap nak ikut tapi kesian plak dia keje pagi itu dan esoknya... *maklumla doktor susah dapat cuti..*

sape nak ikut aku??

Sukakan entri ini? Apalagi, jangan malu-malu tekan butang Like.

No comments: