Yang Sayang Aku

Thursday, May 28, 2009

project 1

sem 6 aku bergandingan dengan tqa dan suhaila untuk buat project 1..rasanya aku jarang satu group dengan diorang..asyik group dengan budak-budak annoying je dari sem 2..

untuk project 1,kami diberi peluang untuk buat portal..mungkin suatu projek yang agak mudah berbanding web application dan e commerce..tapi kami akan buat sesuatu yang grand and continental..hahahaha....

aku suggest kitorang buat portal tentang chocolate..benda yang paling aku suka..nyum!nyum!!dan diorang pun macam setuju je dengan suggestion aku..

portal chocolate kami mungkin berkisar tentang chocolate yang biasa ada kat KLIA dan LANGKAWI ataupun yang ada kat kedai FAMOUS AMOS..fuh..,bau cookies dia pun cukup menggiurkan...

chocolate yang paling aku suka,DAIM! dan umi aku pun turut berkongsi minat pada chocolate ni...ingat lagi masa mother's day hari tu aku dan bestfriend aku,hisyam bagi chocolate PASSION yang bekasnya berbentuk love..sweet sangat!!

untuk supervise kerja-kerja kami,kami sepakat untuk memilih PUAN NADIAH AHMAD, lecturer kesayangan aku untuk jadi supervisor..best sangat!! bak kata busyra,dengan sekali lafaz je maka kami bergelar anak buah PUAN NADIAH..xperlu banyak rayuan dan kata-kata pujukan untuk beliau menerima kami..tapi kami terpaksa faham dengan komitmen kerja beliau yang memerlukan kami untuk buat appointment sebelum berjumpa untuk memantau hasil kerja kami..

harap sangat project 1 kali ni meninggalkan pengalaman paling berharga buat kami bertiga...


















Sukakan entri ini? Apalagi, jangan malu-malu tekan butang Like.

2 comments:

Anonymous said...

gudluck!!
nnt wany blanje coklat taw! hehe..nyum2!

Cik Bayu said...

boleh emy..
kalu jadi la project ni..