Yang Sayang Aku

Wednesday, December 7, 2011

HASSYYYUUUUUUMMMMMM!!!!!

berhabuk pula blog aku ni!
maaflah sibuk dengan kehidupan realiti,
hampir terlupa pada kehidupan maya ni.

Cuma hanya berkongsi dengan kalian semua.
Aku telah ditukarkan ke department yang kerjanya sibuk dari pagi hingga ke petang.
Waktu rehat dikorbankan demi e-mail yang bertimbun.
Bukan aku yang request untuk ditukarkan.
Malah aku sedar, aku masih baru di sini.
Orang yang bekerja di department ni semuanya orang lama.
Yang dah berpuluh-puluh tahun kerja.
Aku rasa betapa kecilnya aku dengan mereka.

Rindukan teman-teman sekerja.
Yang kerja kami hanya lepak dan bergembira tatkala call tak masuk.
Harap mereka tidak menjauhkan diri dari aku.
Sebab aku masih lagi sahabat mereka walaupun jauh
dan tak dapat main-main lagi masa kerja.


Aku terima ini sebagai rezeki yang Allah bagi.
Terima Kasih Allah.
Kau tak pernah sempitkan pintu rezeki aku.
Moga aku tidak terus leka dengan dunia ini.
Aminnn.....





***tak dapat nak tunjuk tempat kerja baru aku.
handphone Sony Ericsson K810i aku rosak baterinya.
sekarang pinjam handphone Samsung abang yang hanya boleh call dan mesej saja.
lagu pun polifonik saja.  

Sukakan entri ini? Apalagi, jangan malu-malu tekan butang Like.

No comments: