Yang Sayang Aku

Monday, February 16, 2009

sasaran tersasar....

ntah betul ke tak tajuk entri aku ni..tapi aku cuma nak luahkan kesedihan aku ni..

aku target pointer GPA aku untuk sem lepas mybe below 3.50 tapi still above 3.00.....

tapi ternyata sasaran ku betul2 tersasar..sipi2 je nk dapat 3.00..dapat 2.94!!huh,teruk gile kan..?

tak pernah dalam sejarah aku kat MMC ni dpat bawah 3.50 apatah lagi bawah 3.00..

mungkin Allah nak sedarkan aku betapa aku alpha untuk study...ingat pandai sangat!!!

azam aku sem 5 ni..(dh senior rupanye..)nak study betul2..takkan bagi peluang kat syuhada and affan!!pointer diorang tinggi pd aku..aku takkan tunduk pada budak2 yang lebih 'muda' pada aku..hahaha!!!

pada classmates aku(k.ema,busyra,emilia,tqa,sue,kam,syuhada,affan,sethu),aku nak ucapkan welcome to new sem..sama2 study untuk pointer yang lebih cemerlang,gemilang,terbilang...sadis tul sem lepas!!!!

kan..kan..???

Sukakan entri ini? Apalagi, jangan malu-malu tekan butang Like.

3 comments:

Cik Bayu said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

aah smpikan ku rase maw ngs nengok result nie!
tp...
tpp...
apekan daya,..
kte kne usahe lgk k!
yeah!
usaheee!

Cik Bayu said...

iye..
usaha!!
tu yg aku xde ms sem lepas!!!