Yang Sayang Aku

Friday, February 20, 2009

agak menepati sasaran

ingat tak entri aku yg bertajuk 'sasaran tersasar'?tentang GPA aku yg rendah gile.tadi aku gi check result exam yg diorang baru update.

dan ini hasilnya:

DATABASE MANAGEMENT SYSTEM : B+
DIGITAL ADVERTISING : B+
MULTIMEDIA AUTHORING : B+
PC MANAGEMENT : B
MULTIMEDIA PROGRAMMING USING JAVA : A
VISUAL COMPUTING USING VISUAL BASIC : A

GPA : 3.53 (sem 3 : 3.55)
CGPA : 3.58 (sem 3 : 3.61)

yang aku tak sangka,MULTIMEDIA AUTHORING sebab aku tak hantar assignment dan assignment blog yang aku hantar,tersilap URL.ni namanya rezeki dan mungkin Allah nak sedarkan aku supaya jangan leka dan lalai.

motto aku untuk sem ni : BANGKIT DARI KEJATUHAN
lagu tema untuk sem ni : JIWA KELAJUAN - HUJAN

p/s : thanx to puan NADIAH AHMAD kerana mengajar kami sepenuh tenaga dan kesungguhan.anda bukan sahaja menjadi lecturer kami malah anda bagaikan teman kami,sama2 gelak dan kongsi petua untuk kurus.hehehe...thanx puan!!

Sukakan entri ini? Apalagi, jangan malu-malu tekan butang Like.

No comments: