Yang Sayang Aku

Thursday, February 3, 2011

Inilah Kebahagiaan Aku Sekarang.

semalam aku jenguk anak-anak aku lagi.
aku tanya apa yang mahu makan.
mereka mahukan McDonald's dan kek.
terus aku belikan.

 Anje dan Akak tunjuk mainan Happy Meal.

 masing-masing mahukan kek kononnya hari jadi mereka.
padahal lambat lagi.
layankan saja!
pakat tiup lilin tu sama-sama.

inilah anak-anak aku.
aku sayang mereka sangat-sangat!


inilah kebahagiaan aku sekarang.


Sukakan entri ini? Apalagi, jangan malu-malu tekan butang Like.

5 comments:

muslimahrempit said...

anak sapa ni..cukup la afiq sorg..

enuLwanie said...

anak2 wanie la.
wanie ada tanya along ari tu?

muslimahrempit said...

erm..gasakla...along y gni pn, pkr byk kali nk amik anak angkat..jgn igat nafsu je..igat ader anak ni xpakai duit ke..mkn minum pakai suma nk kne cukup..kurang suma tu wt tambah dosa je..dera xsemestinya pukul, xcukup keperluan tu pn sma la cm dera diaorg...pkr masak2..tepuk dada tanya selera...

enuLwanie said...

hurm..iye. wani tau. tapi tak salahkan kita curahkan kasih sayang kita pada anak-anak yg terlalu dahagakan kasih sayang seorang ibu.

muslimahrempit said...

erm..sukati la..baik la wanie bg duit tu kt umie..pahala dapat keberkatan pun dapat..ader lg org yg berhak bg kasih syg kt diaorg..wani yg belum kawin pun pkr cmtu tp org y dh kawen tp blm ader anak lg kuat perasaan keibuaan..kite hanya mampu tolong sekadar yg boleh...allahua'llam..