Yang Sayang Aku

Sunday, February 6, 2011

Baju Yang Dah Lama Aku Cari.

yesssssss!!!!!!
akhirnya tercapai juga hajat aku memiliki jersi Harimau Malaya.
puas aku survey di Downtown Cheras semalam.
sampai ke gerai yang last, gerai yang pernah aku kunjungi untuk
membeli kalendar Kelantan FA.
*tapi kalendar tu dah habis stok!*

abang tu offer RM30.
berbunga terus hati aku.
manakan tidak, semua gerai yang aku pergi jual dengan harga RM35-RM40.
alang-alang, beli dua warna terus!









tak sabar nak tengok bola sepak
Malaysia lawan Hong Kong
pada 9 Februari 2011
di Stadium Bola Sepak Shah Alam, Selangor.







p/ : ramai juga yang cari baju jersi semalam.
semangat Harimau Malaya!!!



Sukakan entri ini? Apalagi, jangan malu-malu tekan butang Like.

4 comments:

Azrul Hisham said...

hehe..rabu ni saya datang gak tengok..

Harimau Malaya - Aummmm!!! :D

shazruls said...

rm30 murah turr...

enuLwanie said...

jom same2 kita gi..
yeayyyyy!!!

enuLwanie said...

tu la abg shazruls..nasib baik la ada..